Tailsweep topp

Sunday 14 August 2011

nya favoritstolar

Under helgen har vi varit iväg på långresa till ett födelsedagskalas, så jag har inte hunnit titta in här. Kul att ändå så många av er gjort det! :) Under resan har jag bläddrat i senaste Mama (10/2011) och inspirerats av modemärket Zadig & Voltaires chefdesigner Cecilia Bönströms vackra franska hem. En underbar sirlig karmstol i samma anda som den här från Tine K:s blogg visas i reportaget. Dessutom föll jag som en fura för stolen Manilla från The Conran Shop som Cecilia har lite här och där i sitt hem. Gemensamt för stolarna är att de båda har inslag av rotting, som jag är så svag för.


5 comments:

  1. Superfin karmstol!!! Hoppas din helg varit lika trevlig som min. Kram Johanna

    ReplyDelete
  2. Snygga stolar och snygga kuddar! :-)

    Ha en fin kväll.
    Kram Elina

    ReplyDelete
  3. Bläddrade precis själv i nya MAMA :) (som för övrigt har ett toksnyggt omslag den här gången...) Fastnade också för samma reportage, superfin bild med den stolen där! Ha en fin söndagkväll! Stor kram

    ReplyDelete
  4. Gillar karmstolen! Den stolen passar in i många olika former av stilar och hem! Helt klart jätte snygg!

    kram CC

    ReplyDelete
  5. Tusen tack!
    Pella, Mama-omslaget känns väldigt "du" nu när jag tittar närmare på det.. :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.