Tailsweep topp

Wednesday 28 May 2014

today's coffee break



Hemma på en snabb kaffe mellan träning och möten. Till alla inredningsintresserade som inte läser modemagasin måste jag tipsa om STYLEBY:s fina hemma-hos-reportage. De inspirerar mig mest i magasinsväg just nu, och alldeles extra gillade jag bilderna från Sofia Wallenstams hem. Sofia är en av systrarna bakom House of Dagmar (vars klänning jag drömde om igår).


Helt i min smak. 

pics: seventeendoors

Jag har förnyat mig lite och kör röda pioner istället för rosa eller vita som jag brukar köpa, och vasen kommer från Granit.
    I min goodiebag från bloggforum i Göteborg hittade jag ett erbjudande till er kära läsare, från just Granit. Ni får 15 % rabatt vid ett köptillfälle om ni hälsar från Trendenser i kassan när ni betalar. Handlar ni på nätet kan ni uppge "trendenser2014". Rabatten gäller t.o.m. 30/6 2014 och kan inte kombineras med andra rabatter och erbjudanden. Dagens andra tips!
   



1 comment:

Note: only a member of this blog may post a comment.