Tailsweep topp

Tuesday 9 October 2012

delicate


Jag gillar färgskalan i danska inredningsstylisten och ägaren till dekoform Anja Holdt Langes hem.


Jag tänkte slå till på marockanska stenplattor framför vår öppen spis på landet, men visste inte riktigt om jag tyckte att det passade till den nordiska enkla känslan som jag vill ska råda där. Men den här bilden övertygar mig, det funkar.

 
Familjen har utsikt över vattnet från sitt vardagsrum, och det här är maritimt på rätt sätt. Inga läskiga kuddar med amerikanska flaggor och stjärnor här inte! :)
 
pics: Af Wotkjær & Kattrup
 
Avslutningsvis ett luftigt sovrum i finstämda toner.


3 comments:

  1. Gillar hallbilden, golvet är så fint! Ha en bra dag. /Elina

    ReplyDelete
  2. galet snyggt! älskar sovrummert. och soffan med kuddarna.. eller nej gillade allt! .)
    Kram

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.