Tailsweep topp

Friday 19 October 2012

it's the weekend!



Förra helgen var vi kvar i stan, så nu längtar jag som bara den till vårt ställe vid havet. Det är inte helt enkelt att komma iväg den här årstiden, med gårdsstädningar, födelsedagskalas, och gymnastik för 3-åringen. Men en liten sväng blir det nog ändå.  Olivträdet, som flyttat in från terrassen, verkar trivas alldeles ypperligt inomhus i den låga temperaturen under veckorna.

@seventeendoors

De här instagrambilderna är från förrförra helgen då vi hade det helt underbart där ute, och jag fyndade den här lilla byrån på loppis för femtio spänn.

Have a great weekend!


5 comments:

  1. Så fint ni har det! Känner igen det där med kalas och aktiviteter, helgerna är ofta fullbokade. Skönt dock att spontant och snabbt kunna åka ut till landet, eller hur;). Ha en mysig helg. Kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jag ville ju ha ett ställe på Gotland, men oj vad jag uppskattar "närheten" nu.
      Jag tror att vi inte alls är så långt ifrån varandra heller, vi kanske se på loppisen nästa sommar! :)
      Kram

      Delete
  2. Oj, oj, oj! Blir lika inspirerad varje gång! Ert sommarställe ser alldeles underbart ut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack Pella! Men det är verkligen enkelt, och jag lyfter små hörn. Men det är just enkelheten som tilltalar mig å andra sidan.
      Kram

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.