Tailsweep topp

Saturday 10 August 2013

pink in august


Augustis första inspirationsinlägg går i ljusa toner. Lite som jag har det här hemma, en ljus bas och mattor i jordtoner och så något inslag av färg, som rosa här, beroende på årstid och humör. 

pics: via femina.dk

Just nu går jag och funderar på om jag skulle ta och måla några väggar här hemma. Men ni som hängt med här ett tag har väl insett vid det här laget att det bara mest är snack, och att det fortfarande lyser vitt på samtliga väggar. Men man vet aldrig! :)



7 comments:

  1. Oh så fint med lite färg - men jag är nog som du, jag håller mej till syvende och sist alltid till det vita... //kram maria

    ReplyDelete
  2. Men vilka härliga bilder! Nästan lite våriga sådär!

    ReplyDelete
  3. It seems like pink is coming back.. I have noticed pink with grays/dark and light and black a lot lately, pretty!

    ReplyDelete
  4. Hmm nu var det ju roligt snyggt med rosa. Snygg bänk oxå!! Kanske gå på stan med mig och leta kuddar?

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Love, love, love so much that appartement!!! Have a great and sunny day!

    ReplyDelete
  7. I love all of it! Lately pink is so perfect!

    Best,
    Christina
    greige

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.