Tailsweep topp

Wednesday 21 March 2012

thank you!


TACK för alla fina hälsningar som jag fått angående vårt nya sommarställe! Självklart kommer ni att få hänga med på resan, och jag ska försöka komma ihåg att den här bloggen handlar om att inspirera, och inte trötta ut er med fula "före-bilder" :)

pics: via Wisuella

Thank you for leaving sweet comments about our new summerhouse. Of course I will bring you along for the ride, and I will try my best to inspire you, and not post too many ugly "before-pics" .

Have a great Wednesday everybody!

6 comments:

  1. Grattis! Så kul! Det ska bli lättekul att få följa med på resan, och du, jag gillar före- och efter-bilder! :)

    Och nu ska jag äntligen svara på din fråga om ramarna. Jag har nämligen varit lite seg på att hämta ut dom och först nu kan jag se hur färgen ser ut i dagsljus. Den är ganska mörk och melerad. Inte den optimala bruna färgen enligt mig eftersom jag gärna skulle haft en ljusare men jag ångrar inte att jag valde den över den svarta. Det blev lite mer liv tycker jag.

    Ha en riktigt fin dag!
    Kram Maria

    ReplyDelete
  2. åh, understa bilden är fantastisk ..
    har själv pinterest & samlar
    vackra bilder & inspiration,
    ~ önskar ofta, som nu, att det
    stod vem som tagit bilden ..

    härlig inspiration; tack,
    ~ & en fin vecka till Dig !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag håller med, och jag brukar alltid ange fotograf men gjorde ett undantag i dag och hänvisade bara till källan där jag hittade bilderna.
      Har sett dina bilder både här och där utan referens, och det måste vara trist som fotograf.
      Tack för att du lämnar spår här och ha en fin vecka du också!
      kram

      Delete
  3. Grattis till sommar hus, vilken spännande resa ni har framför er. Att ha något nytt att boa in sig i!

    Skönt också med närhet till det, att kunna åka ut till helgerna. Var det därför som ni var iväg på utflykt till Albert Engströms ateljé? Eller ligger det åt annat håll? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Ja, det var en kombinerad hustitt (innan visning faktiskt) och utflykt!
      Om jag inte missminner mig, så har ju du VÄRLDENS finaste ställe på västkusten, som vi kanske får se i en tidning snart? :) Det var när jag såg utsikten från ert ställe som jag fastnade för din blogg. Och sen har du ju lika fint här hemma också!

      Delete
    2. Fina inspirationsbilder i inlägget ovan!

      ..och ja vi har vår lilla sjöbod på västkusten som vi älskar. Gammal, sliten men med charm ;) Jag saknar dock ibland närheten, att kunna stick dit över helgen på senhösten t.ex eller som nu. Oj vad vi längtar ned!

      Jag vistades på Singö alla mina barndomssomrar så mitt hjärta finns även I Roslagen, ni kommer trivas där! :)

      Fin helg!

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.