Tailsweep topp

Tuesday 6 September 2011

a little bit of asia

När vi var i Thailand i vintras hittade jag de mest underbara handgjorda väskorna från den norra delen av landet. Ingen var den andra lik, och det var nästan helt omöjligt att välja en. Som ni ser är den ena sidan helt galet färgsprakande och den andra lite lugnare och romantisk Jag har en rätt basic klädstil, och mina accessoarer har en tendens att bli hängade som inredningsdetaljer där hemma istället för på mig. Men nu tror jag det är dags för den här väskan att komma ut på gatorna i Sverige och sprida lite färg!

3 comments:

  1. Vilka underbara väskor! förstår att du är nöjd med de.

    ReplyDelete
  2. Jag tycker absolut att du ska använda den härliga väskan..UPPIGGANDE VAR ORDET!!

    Jag älskar hemmet du visar i ett tidigare inlägg..svart bryter av så fint mot allt det vita!!

    ha det gott tjejen!! Kraam Sanne

    ReplyDelete
  3. Helt rätt ge Sverige lite färg och stil;) Kram J

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.