Tailsweep topp

Friday 2 November 2012

soul of maia


Jag gillar ju mitt sovrum svalt och vilsamt, som jag sa häromdagen, och de här kuddarna är ju som gjorda för just mitt sovrum! De kommer från ljuvliga Soul of Maia.


Sussi Norberg heter kvinnan bakom Soul of Maia, och Sussi driver även bloggen Sussis Värld som rekommenderas! Hon verkar i den mest ljuvliga ateljén, som jag inte kan få nog av att se bilder från!


Kuddarna hittar du t.ex. hos Julias vita drömmar. Jag vill ha en hel hög i grå och vita toner!


Men framförallt vill jag ha ett par av de här gudomligt vackra korgarna från Bali. De skulle passa helt perfekt på vårt kinesiska vitrinskåp i vardagsrummet. Önskelistan!

pic: 1-2 Hanna Rössner via Sussis Värld, 3-6 Julias vita drömmar

Have a nice weekend dear readers!


5 comments:

  1. Tack snälla, fina för dina ord~dom gör mig så glad.
    Kram

    ReplyDelete
  2. jag har också fallit för de underbara kuddarna! Måste nog klicka hem ett par :) Fina foton också!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.