Tailsweep topp

Sunday 20 January 2013

my morning view


Jag hörde att det är vinter där hemma igen, så jag får bjuda er på min utsikt från balkongen denna söndag;) Det får bli mitt bidrag till Fabrikens söndagsbild. Visst är det fint, men framför allt älskar jag att somna till ljudet av vågornas brus.

pic: seventeendoors

Trots att Dubai shopping Festival pågår har vi mest bara tagit det lugnt. Nu återstår bara Ninni Schulmans deckare, de andra böckerna är utlästa. Bra hela högen, tips!

Ha en skön söndag!

 

5 comments:

  1. underbara söndafsbilder.
    så nyfiken på var ni är/bor?

    njut på!
    u

    ReplyDelete
  2. Det ser helt fantastiskt ut! Och precis som lilla u, nyfiken på vart detta fantastiska ställe är.

    ReplyDelete
  3. Ah härligt med lite sol! Tack för att du delar med dig av den!

    ReplyDelete
  4. Ja men det är ju en strålande utsikt! Njut av den!

    ReplyDelete
  5. Nämen, ser ju så underbart ut!!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.