Tailsweep topp

Thursday 3 January 2013

poster love


Här på morgonen hittade jag ett riktigt fint julreportage från en våning på Østerbro i Köpenhamn. Eftersom många verkar urtrötta på julen, försökte jag välja ut några bilder ur reportaget som inte präglas av för mycket jul. Framförallt gillar jag bilden ovan av den snyggt komponerade lilla matgruppen. Och reklamplakatet på väggen skulle passa alldeles perfekt i vårt kök där vi har en stor bit vit vägg som jag inte riktigt vet hur man ska angripa. Vill ha!!


Här har vi haft en trist start på det nya året, då vår lilla tjej fick kräksjukan efter nyår.. Men nu är hon på benen igen, och jag tror vi strax ska ut och fixa lite fräscha krispiga liljor, som på bilden här.

 
Paret som bor här reser mycket och samlar inredning från sina resor till Istanbul, Indien, Kina och Marocko. Inte så konstigt att de har koll kanske, då paret tillsammans driver fyra"brands", (Munderingskompagniet, MDK, R. DS och Royal Buddha).
 
pic: Kristian Septimus Krogh

 
 
 

1 comment:

Note: only a member of this blog may post a comment.