Tailsweep topp

Sunday 6 January 2013

planning a trip


Här sitter vi i husarrest på grund av sjukdom för andra gången denna vecka, och i brist på annat att göra planerar vi lite inför en resa till värmen. Kollar barnens pass, letar reda på baddräkter och badskor.  

pics: seventeendoors

Dessutom har jag tankat ner musik som jag kan lyssna på i mina nya hörlurar (ja, det var ju årets julklapp ;) på stranden. För att vara helt kittad och klar skulle jag dessutom behöva ett nytt fodral till min telefon, och de här var ju snygga!

Hoppas ni njuter av denna sköna söndag!


5 comments:

  1. å. vart ska ni resa?
    underbart med sol och att bara vara tillsammans ...

    vi planerer just nu resor för hela familjen under våren.
    någon (hmmm) fyller ju 40 år i år ;)

    kram och njut! och krya.
    ulrika

    ReplyDelete
  2. Vilka fina golv ni har... Vi ska precis göra om vårt vardagsrum och är på jakt efter något liknande. Vad är det för golv (märke etc)?

    Tusen tack för en inspirerande blogg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det är gamla plankgolv som vi hittade under ett laminatgolv när vi renoverade. Vi oljade våra parkettgolv i valnöt, och försökte sedan få plankgolven i samma nyans så det skulle se enhetligt ut. Men det tog några försök innan det blev rätt, och jag kommer inte ihåg vad vi använde till plankgolven till slut..
      Kul att du gillar!

      Delete
  3. Härligt med resa! finaste reseväskor har du :)

    /S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tackar!! Ååå stor b-day på gång!!! Spännande!

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.