Tailsweep topp

Saturday 19 January 2013

angels


Mina tjejer är riktiga änglar som oftast har superkul tillsammans. Men ni vet hur det är med syskonkärlek. Emellanåt orsakar de här två systrarna ordentligt med drama!


Vår stora tjej fyllde 4 år nere i Förenade Arabemiraten och en mycket uppskattad present var dessa vingar, trollspö samt en liten kjol från h&m. De satt på mer eller mindre hela veckan, i alla sammanhang. Vår 4-åring var mycket nöjd med sin dag, och fick köra "buggy" (golfbil) hem till oss i mörkret med hotellets gulliga personal. Kul!

pic: seventeendoors

3 comments:

  1. Vilka fina tjejer du har! Syskonkärlek och just systerkärlek är något av det finaste, vilket du verkligen fångat i dina bilder! Trevlig lördag /Hanna

    ReplyDelete
  2. Sötaste tjejerna!
    Själv går jag i väntans tider.. Tre veckor till vår lilla Nelly blir storasyster åt någon...
    Spännande och skrämmande..
    Att vi tre ska bli fyra. Att de ska finnas plats för lika mycket kärlek till i mitt hjärta.
    Men jag längtar nu. Jag längtar något otroligt. Undrar sort. Undrar hur Nelly kommer att känna/vara...

    Antar att de blir som du skriver ibland kommer dom va bästisar och oskiljaktiga och ibland tvärtom.
    Sånt är nog livet.
    /A


    ReplyDelete
  3. Så fina, och vilka foton! Nu blir jag ännu mer sugen på att resa.... Ha en fin kväll!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.