Tailsweep topp

Saturday 31 December 2011

happy new year


När jag tittar runt här på nätet idag ser jag att det mesta handlar om den perfekta nyårsklänningen.. Om man liksom jag, ägnat mellandagarna till att vila och hållit sig så långt borta från affärer och mellandagsrea som bara möjligt, kan man kanske känna sig lite stressad nu.. Men äsch, det sitter inte i klänningen, utan den gamla klyschan att skönhet kommer inifrån stämmer faktiskt.. 
För att dock hjälpa självkänslan lite på traven kan man satsa på accessoarer som får en att känna sig lite lyxig och vacker, som ett nytt rött Chanel nagellack exempelvis, och till det en liten slända kanske..

Mycket uppskattat från min sida var att Malene Birger körde femtio procent på allt i butiken några kvällar före julafton.. Jag bunkrade upp på deras supertunna fina ullsjalar... (och de blev också uppskattade julklappar)
Superfina till ett par slitna jeans och en vit t-shirt och bruna armar i sommar..

pics: seventeendoors
 Sen är det ju extra kul att inviga en fin julklapp kvällen till ära! :)


Gott nytt år till alla fina läsare av 17doors!

 If you, like me, spent the holidays by just relaxing you might feel a little stressed now in anticipation of New Year's Eve, if you haven't got the perfect dress on a hanger in your bedroom.. But forget about that, just make sure you have the right accessories to make you feel beautiful, like a new red nailpolish, a perfect wool scarf or a little something out of an orange box. Then you will feel smashing, and you know that the old saying, that beauty comes from within, is true :)
Happy New Year, dear readers!



8 comments:

  1. Håller med om att allt inte behöver vara nytt inför kvällen. Tack för tipset om Malene Birger, ska kika in och se om min klänning finns kvar.

    Gott nytt år!
    Anita

    ReplyDelete
  2. Ett Gott Nytt År önskar jag dig!! ha en bra kväll och en förträfflig start på det nya året!!!
    Massa kramar!!!

    ReplyDelete
  3. Tack för alla snygga inlägg under 2011. Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Så ses vi nästa år;) Kram Johanna

    ReplyDelete
  4. Jag tror du kommer va hur fin som helst:) Gott nytt år!

    ReplyDelete
  5. Har lige fundet din flotte blog! Tak for det!

    ReplyDelete
  6. åh den där lilla lådan skulle gäääärna få komma hit. komsi komsi ;)

    ReplyDelete
  7. God fortsättning sötis!

    Och ett fint litet orange paket, Mr like;) kramar

    ReplyDelete
  8. TACK för alla fina kommentarer!!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.