Tailsweep topp

Thursday 1 December 2011

a grey dream


Jag har hittat mitt drömhus, här är det! Jag gillar allt, från det gamla köket, de fina plankgolven och de grå väggarna till den sparsmakade inredningen med varma etniska inslag. Precis som jag vill ha det.. :)
En sån här gammal patriciervilla i rött tegel har alltid funnits där i mina drömmar..

pics:Mikkel Asbøl via boligmagasinet.dk

Det blir svårt att låta bli att köpa en burk grå färg i helgen, efter den här dosen av inspiration..




3 comments:

  1. Jepp! Dream var ordet. Tokfint. Jag vill måla vitt ena dagen och grått nästa... Men det får nog bli vitt med en mörkgrå vägg som här. :) Ha en fin kväll! Kram

    ReplyDelete
  2. oj oj oj.
    jag kan inte annat än hålla med :)

    ReplyDelete
  3. Jag blev också såå inspirerad av det hemmet! Ha det gott!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.