Tailsweep topp

Friday 2 December 2011

luxurious simplicity



Om jag vore Aerin Lauder (barnbarn och arvtagerska till Estée Lauder) skulle jag också ha investerat i ett litet hus i Aspen.. Superlyxigt och enkelt på samma gång. Underbar mix av material och färger, tycker jag.


 Bordet av George Nakashima passar så bra i den här miljön.

Schysst arbetsplats. Jag skulle absolut inte ha något emot att sitta i den här Wegner-stolen och blicka ut över de snötäckta bergen..


Harmoniska sovrum..

 pics: François Halard via Vogue 

Ja, orkar man inte dra till backen, så kan man ju hänga på terrassen eller ta ett bad..

Aerin Lauder har givetvis ett par hem till, ett på Manhattan och ett annat i Wainscott, Long Island.

Jag vet att jag pratade om en jul i värmen igår, men efter att ha sett de här bilderna kanske det ska bli lite kul med snö, ändå.. I helgen blir det i alla fall lite julmarknad, för att komma i den riktiga decemberstämningen.
Ha en fin fredag! 

spotted via

4 comments:

  1. Ser helt makalöst ut, kan lätt tänka mig att sitta och dricka en kopp choklad på den verandan...

    ReplyDelete
  2. Nu längtar man lite efter soliga vinterdagar med snö! Härlig uteplats...

    ReplyDelete
  3. Tack för tipset om gardinerna! Tyget var tyvärr slut när jag var på mitt närmsta IKEA förra helgen (tillsammans med resten av regionens invånare...) men jag spanar och spånar vidare! Mvh Cecilia

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.