Tailsweep topp

Friday 23 December 2011

merry christmas!


Efter några dagars total sjukstuga mitt i alla julförberedelser, har vi nu checkat in hos mormor & mormor och julkänslorna infinner sig så sakteliga igen.. När vi var sjuka hade vi gott om tid att klä granen, och klä av den igen också för den delen..
Jag har tyvärr inte lyckats hitta hållarna till stearinljusen som ska sitta i granen. Så granen är tills vidare ljuslös.. :)

 

Däremot hittade jag ett par renskinnstofflor bland julgrejerna, och de ville lillasyster så klart prova..

pics:  seventeendoors

Julrosen har massor av utslagna blommor precis lagom till julafton, och blir bara finare för varje dag!
Nu tar vi helg här, och jag vet inte om det blir så mycket uppesittande för vår del, utan vi satsar nog på en lång natts sömn så får vi fixa det sista imorgon förmiddag när vi hämtat lite nya krafter..


Tack för att ni läser 17doors, och jag hoppas att ni alla får ett riktigt GOD JUL!

8 comments:

  1. Tittar in och önskar en riktigt fin jul! Njut av lugna fina dagar med familjen!

    ReplyDelete
  2. Julrosen! min absoluta favoritblomma vid denna tid:)
    Önskar dig en riktigt god jul!
    Kram
    Hanna

    ReplyDelete
  3. God jul till dej med! Glad att jag hittat hit till din fina blogg.

    ReplyDelete
  4. Nydelig juletre og nydelige småjenter :)

    Fin fin jul til deg og dine!
    Siw

    ReplyDelete
  5. Vilka underbara bilder! Ha en härlig jul du med och tack för all inspiration du bjuder på.
    God Jul

    ReplyDelete
  6. TUSEN TACK för fina julhälsningar!!
    Jag passar på att önska er alla en god fortsättning också!!
    Kram
    Ulrika

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.