Tailsweep topp

Friday 30 December 2011

next x-mas


Ja, exakt så här vill jag fira min nästa jul, det vill säga i mitt framtida nyrenoverade lilla sommarhus.. 
Det får gärna se ut precis så här. Jag gillar!


 Gårdagen spenderades i skogen vid havet. Äntligen fick jag tid och ork till att plocka vackra kvistar till en stjärna. Får njuta av den nästa jul, förhoppningsvis i min lilla stuga vid havet..
Idag åker vi tillbaks till stan, och jag kommer nog att slänga ut vår lilla gran det första jag gör innan jag packar upp.. Nu ska julen ut, och jag ser fram emot en ny fräsch start i och med det nya året!


 This is how I would like to spend my next Christmas, in a nicely renovated old little cottage, and I would love if it looked exactly like this..
Today we are heading back to the city, and the first thing on the list is to throw our little christmas tree out, and get ready for a new fresh start with the new year!

pics: Tine Edinger via Boligmagasinet


2 comments:

  1. Ja, fy bubblan va mysigt!:) Så där skulle det gärna få se ut på vårt landställe, nu på en gång!

    ReplyDelete
  2. Such a lovely cottage, sounds like a perfect Christmas!
    Hapt New Year x kat

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.