Tailsweep topp

Sunday 4 December 2011

jul hos nordal


Den här gruppen från Nordal skulle jag verkligen vilja ha till mitt framtida sommarhus. Så fin och dessutom praktisk då den passar lika bra inne som ute, och man kan trycka in många små rumpor på bänkarna. Och i ett tåligt material, vilket är ett måste för en barnfamilj. Jag gillar!



 Inför julen brukar jag svänga in på Årstiden på Drottninggatan här i Stockholm, och nästan alltid hittar jag något fint att hänga i granen från Nordal. De har fina säsongsbetonade inredningsdetaljer (hitta din återförsäljare här)
Ni kommer kanske ihåg Signe Nordals, grundaren av det danska företaget, egna vackra hem, den kvinnan har verkligen känsla för inredning!

Pics: Pressbilder Nordal

Nu ska vi iväg på julmarknad, som utlovar både dans kring granen och ponnyridning..
 Ha en fin 2:a advent!



4 comments:

  1. Matgruppen skulle bli perfekt i vårt sommarhus på ön. Snyygt! kram Victoria

    ReplyDelete
  2. Vilka underbara bilder!!! Önskar dig en fin 2:a advent. Kram

    ReplyDelete
  3. Vilket fantastiskt ljus det är i alla bilderna! Älskar den första. Och ha en trevlig andra advent, eller vad som finns kvar av den! :)

    ReplyDelete
  4. UNDERBARA BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    DAGENS INSPIRATION FÖR MIG, TACK!

    KRAM ♥ CC

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.