Tailsweep topp

Monday 26 December 2011

golvtankar

Helt avgörande för ett hem är golven, tycker jag. När vi köpte vår nuvarande våning chansade vi då det låg gamla linoleumgolv i alla sovrummen. Vi hade tur då plankgolvet under var i helt ok skick..
Den här vackra våningen har golv med härlig känsla i alla rum..

via: via Milk

Ett projekt på vår lista sen ett par år är att avlägsna den sista plastmattan från vår lillhall.. Jag är just nu inne på ett stengolv från Marrakesh Design, men jag vet inte, man kanske tröttnar snabbt på det..
Men det får nog bli ett nyårslöfte, att göra något åt den där lilla hallen! (tror jag säger det varje år :)

Hoppas ni njuter av sista helgdagen innan mellandagarna!


2 comments:

  1. Ja, vackra golv gör enormt mycket för ett hem. :-)

    ReplyDelete
  2. Men jissös vilka snygga golv....för mig är de a och o! Tyvärr har vi fulparkett just nu. God fortsättning. Kram Johanna

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.