Tailsweep topp

Sunday 6 July 2014

strawberry dreams - bloglove


Via bilden på den perfekta tavelväggen (ovan) som jag såg på Pinterest hittade jag till Sofia och bloggen Strawberry Dreams, och i hennes vackra hus på Lidingö blev jag kvar en låång stund. 


Drömsoffan Gervasoni Brick i vitt linne. I wish... Och lampan känner ni som brukar kika in hos mig igen vid det här laget, La Lampe Gras.


Lurvig mysig Beni Ourain-matta och en klassisk Diamond Chair. Alla rätt hemma hos Sofia :)


Lite avis på den här perfekta Boucherouite-mattan får jag nog erkänna att jag är. Men i november sticker jag ju till Marrakech och då ska jag handplocka min egen. Får se om jag lyckas hitta en lika fin, dock.

pics: Sofia/Strawberry Dreams (borrowed with permission)

För er som är semesterlediga kan jag alltså rekommendera att ni häller upp en kopp kaffe och lägger er i hängmattan med lap:en på magen och kikar in här hos Sofia och njuter av hennes fina bilder. Söndagens tips!



5 comments:

  1. Tack snälla du för den fina bloggkärleken. Vad glad jag blir :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det är jag som ska tacka för att jag fick låna de fina bilderna! Kram

      Delete
  2. Wow*****
    What a great style!
    Love it
    Lovely hugs
    Molly

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.