Tailsweep topp

Wednesday 9 July 2014

morning light at the beach house



I morse kom jag inte iväg på löprundan, då det helt enkelt var alldeles för magiskt att bara sitta i pyjamasen och dricka kaffe i morgonljuset på vårt ställe vid havet. Det blev istället en kvällsrunda. Liite jobbigt att springa efter landsvägen nu, då diverse ormar kryper ut på den heta asfalten, och jag var spänd som en fiolsträng där jag sprang. Två meter efter första ormen hoppade en ekorre plötsligt fram och jag skrek högre än när jag såg ormen. Semesterdramatik på hög nivå. 

pics: seventeendoors 

Att en liten pion kan sprida så god doft!? Doftljus känns överflödiga.

Ha det fint i värmen! 




2 comments:

  1. Beautiful!
    Lovely hugs
    Molly

    ReplyDelete
  2. danke für die schönen bilder!!! alles liebe von angie aus deutschland

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.