Tailsweep topp

Saturday 21 July 2012

leva kungslador


Efter en dag med Pippi och karuseller i Kneippbyn är det skönt att svänga in på Leva Kungslador och äta gott och njuta av den gotländska rustika stilen. 


Lika mysigt inomhus, som utomhus.


Jag har fått en liten "hang-up" på fikonträd. Är det säsong på dem nu?


Ett växthus som ateljé för diverse skapande drömmer jag också om. Det skulle inte passa på vårt ställe vid havet, men någon gång någon annanstans kanske..

pics: seventeendoors

Jag hoppas att ni inte tröttnat på att det varit lite mycket Gotland här de senaste dagarna. Men nu är vi tillbaks i stan (och tvättar igen!). Fast jag har faktiskt ett litet tips kvar, och det är till skillnad mot de andra jag visat, rykande hett! Alltså ett sista gotlandsinlägg imorgon! Fin lördagskväll till er alla där ute i sommarkvällen!

5 comments:

  1. Går inte att tröttna på ;) Stor kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Härligt att höra! Då blir det ett sista inlägg ändå.
      Kram

      Delete
  2. Visar du sådär mycket fint tröttnar man inte! :)

    ReplyDelete
  3. Men där var vi! Var ni inne i husbyggena? Så snyggt så man dör. Typ. Växthuset är fantastiskt. O fikonträd, jag har samma hangup. Verkar faktiskt vara högsäsong.

    ReplyDelete
  4. Jag ser fikonträd överallt :) Var nära att köpa på Zetas, men de såg inte så fina ut. Vill fortfarande ha ett trots att vetsigpåarna säger de ska vara utomhus och bara övervintras svalt inomhus. Jag vill ju ha som krukväxt :)
    Fina bilder från Gotland! Var längesen jag var där.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.