Tailsweep topp

Thursday 27 September 2012

belysning

pics: @seventeendoors

I kökets burspråk har vi en glödlampa med dimmer som med ett mjukt sken lyser upp i höstmörkret på kvällarna fram till advent, då vi skruvar upp belysningen ytterligare. Belysning är också dagens tema hos Fabriken, så kila över dit och inspireras mera av olika sätt att lysa upp hem.

p.s. Ni får ursäkta den ostylade köksbänken, då det är en vardagsbild från instagram som fick bli lösningen till temat så här sent på torsdagsaftonen.. Man tager vad man haver, ibland :)
 

6 comments:

  1. Ni har så fint kök! Glödlampa lik er står på min önskelista :) smart att ha dimmer till den!

    ..och du den ostylad bänk? Ser hur perfekt ut som helst!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack vad gullig du är, men jag hade ju i alla fall kunnat ta bort plastförpackningen på basilikan.. :)
      TRevlig helg!
      kram

      Delete
  2. Fin lampa! Och du, du skulle se mitt kök ostylat! Puh!

    ReplyDelete
  3. Snyggt! Men ostylat kök?? Du har inte varit hemma hos mig märker jag ;) .

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.