Tailsweep topp

Saturday 5 October 2013

dream team in the house


Ni är många som har önskat fler bilder från vårt hem, och som ni ser kanske ni får se hela vårt casa i ett reportage i en tidning i framtiden. Nu ska jag vara så där fånigt bloggmystisk och inte avslöja mer, men jag kan säga så mycket att jag är så otroligt nöjd med bilderna, och jag är såå glad över att mitt absoluta dream team hälsade på här hos mig med sjutton dörrar idag! :)
  Nu ska jag fortsätta leta fjärrkontrollen som försvunnit i all styling här hemma idag.. Fin kväll!

 

4 comments:

  1. Looking forward to see the result ;-)) Have a happy weekend!

    ReplyDelete
  2. Ooo nooo! Ett tips är att kolla under det flätade fatet på soffbordet.... =) Hoppas du redan hittat den förstås! Stor kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack för tipset, fjärrkontrollen är upphittad! :)

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.