Tailsweep topp

Friday 10 June 2011

b as in b-day and barcelona

Efter att vi firat lillasysters födelsedag var det dags för mig och mannen att packa väskan för några dagars firande av min b-day i Barcelona!

Här njuter jag på hotellets takterrass som har en liten pool och fantastisk utsikt.

Champagnen kom levererad till mrs R på rummet från hotellet! Så gulligt av dem! Vi tog flaskan och gick upp på taket och myste en stund i solnedgången innan det var dags för middag på stan. Hotellet är underbart, men det får jag berätta mer om senare.


2 comments:

  1. Ja titta det har vi ju! Grattis till dig med. Kram Johanna

    ReplyDelete
  2. Åh vilken fin blogg du har!
    Kul att du hittade till mig - för nu hittade jag dig!

    / u.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.