Tailsweep topp

Wednesday 22 June 2011

sweet dreams

Här gläntar jag på dörren till vårt sovrum.. Rummet flödar i ljus från lunchtid till solnedgång, och det är nästan omöjligt att fotografera för en amatör som jag.. Väggarna är kritvita, men golven valde vi att göra bruna för att få det enhetligt med parkettgolven i resten av våningen. Gardinerna är nya och de har jag visat här förut. Tidigare var de dovt lila, och jag kan tänka mig att de åker upp igen i september. Så smidigt att så lätt kunna ändra karaktär på rummet, från svalt till romantiskt..
I taket hänger Jonas Bohlins Liv, och ni kan tänka er hur solens strålar skimrar i tyllen i vårt ljusa rum. Ovanför sängen hänger en inramad bild från vårt bröllop och bredvid den ett tryck från Therese Sennerholt, You had me at hello. Det var ju så det var.





2 comments:

  1. Så fint du har det! Trycket är underbart. Kram Johanna

    ReplyDelete
  2. Vilka härliga bilder, helt underbart foto på Liv-lampan! Får jag lägga upp den, anger fotograf och länkar tillbaka hit om du tycker att det är OK!?
    Tack för att du lämnade ett meddelande i min blogg så att jag hittade hit. Massor fint! :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.