Tailsweep topp

Wednesday 22 June 2011

Jag vann!!!

Här är klänningen som jag önskade mig nyligen i underbara lifestylebloggen House of Philias tävling, och idag är jag världens gladaste, då jag vann!! Visst är den fin!? Klänningen kommer från fräscha Lexington Clothing.

Tusen tack till House of Philia som faktiskt råkar vara min absoluta favoritblogg. Där möter du en mix av inredning, familjeliv och mode på ett såå inspirerande sätt.

Den här är också supersnygg upptäckte jag, när jag såg den här hos Petra från House of Philia.

Så snart klänningen har kommit i min ägo lovar jag att visa hur den blev på mig:)

7 comments:

  1. Stort grattis! Jättefin klänning! Är ju såklart också inne på House of Philia och kikar!

    ReplyDelete
  2. Grattis - blir säkert jättefint! :-)

    ReplyDelete
  3. Grattis, du kommer bli superfin i den. Kram Johanna

    ReplyDelete
  4. Underbar sommarklänning! Grattis till vinsten!
    Kul att du kom in och kikade hos mig också :)

    ReplyDelete
  5. den første kledningen er jättefin
    ble du nøyd med den?
    heldig du!

    ReplyDelete
  6. Klänningen var tyvärr slut när jag hade fått presentkortet.. Så det blev en blus o en skjorta istället. Fina de också!
    /Ulrika

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.