Tailsweep topp

Saturday 18 June 2011

a pink dress

Den här klänningen köpte jag som en back up till min tärna inför vårt bröllop (från Mille K, Köpenhamn). Det blev sedermera en annan klänning som fick äran, och den här var dessutom för stor både för mig och tärnan. Så just idag hänger den på en galge i vårt vita sovrum som en liten somrig detalj.



I min dotters rum hänger också en för stor klänning (från Kappahls Vintage Stories) och väntar på att få användas. Tills vidare hänger den fint där!

Posted by Picasa

5 comments:

  1. Vackert - det är fint att dekorera med klänningar! :-)

    ReplyDelete
  2. Så vakker kjole! ;)
    Nostalgisk og romantisk.. ♥

    "All of it seems like noise and false light, and all I want for tonight is quiet, the black and gray of a summer night, and a girl in a pink dress, beside me forever."
    - Brad Barkley

    Måtte din lørdag bli GOD!

    klem fra Rikke

    ReplyDelete
  3. Vilka härliga bilder man hittar här på din blogg! Vackert!!! Klänningen är jättefin! Kram

    ReplyDelete
  4. Fina klänningar! Har länge varit på jakt efter en hängare till mitt sovrum och den ni har verkar vara precis en sån jag vill ha. Var kan jag få tag på en likadan eller liknande?

    ReplyDelete
  5. Hej Linnéa, knoppbrädan har jag köpt på Classic Living (har webshop) i Stockholm. Fanns svarta också. Kommer inte ihåg märket (Day?), men hör av dig till dem!
    Hälsningar
    Ulrika

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.