Tailsweep topp

Friday 1 February 2013

summer longing


Idag kör jag min andra vab-dag denna vecka, och det är bara att gilla läget. Solen skiner över husen i vår stad idag, och man blir alldeles euforisk över ljuset som flödar in genom rummen. När jag ser de här bilderna längtar jag som bara den till vårt ställe vid havet. Men nu är det inte så mycket kvar av vintern, eller hur!? :)



Det här är faktiskt inget fritidshus, utan ett åretruntboende med fritidshusets kvaliteter. Här kan ni läsa hela artikeln om huset som fått pris som Danmarks vackraste hem!


pics: Mikkel Adsbøl via

Fin fredag till er alla!


9 comments:

  1. Jag längtar som en tok till våren och sommaren!
    Tack för att du delar med dig av sommarbilder som inger hopp!
    Krya på er!
    Kram Jenny

    ReplyDelete
  2. Vilket underbart ställe detta är. Nu fick jag så mycket ideér.
    Men jo, tyvärr är det en bit kvar till sommaren ...
    Lite mer snö, blask och elände ;) Hahaha!

    Kram och krya på er. Era stackare!
    u

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja men du är väl på väg till värmen.. :)
      Tack för krya-hälsning & fin helg!
      Kram U

      Delete
  3. Så underbart vackert hem, där skulle jag mycket väl kunna bo. Fin blogg du har, den kommer jag att fortsätta följa och lägger upp den som favorit på min blogg.

    Önskar dig en mysig fredag!
    /Annette

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack vad trevligt, och fin helg till dig också!

      Delete
  4. Oh, nå leeengter jeg virkelig etter sommeren!
    Så vakre bildet, og et vakkert hjem!!!

    God helg!
    *veronika

    ReplyDelete
  5. Vilket underbart hus! Tack för inspirationen! Mvh Hanna

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.