Tailsweep topp

Thursday 7 August 2014

beach wedding

pic: @twistandtango

Jag ska på ett sensommarbröllop vid havet, och tänkte att den här blåsan från Twist & Tango som jag hittade på halva priset skulle passa. Så känns det just nu i alla fall, men ni vet ju hur det är när den klara luften kommer och höstkänslorna slår till, då är jag rädd att den kommer att kännas för somrig. Därför skulle jag behöva "hösta" till denna outfit lite. Det är här jag behöver er hjälp, något grovstickat i grått? Eller ska jag köra en höstfärg, typ fuchsia? Har ni fashionistas något bra tips, så tar jag tacksamt emot det!

4 comments:

  1. Aaah! Den fina!! Du blir precis lika hot som modellen på bilden! Tycker inte alls att den blir för somrig. Ser fram emot bild från bröllopet sen! :)

    ReplyDelete
  2. Ah - du kommer att bli himla fin i den! Jag kom att tänka på MB:s marmorerade scarf - Michela. Kanske blir för grafiskt svartvitt för ett bröllop, men en himla fin kompis som tar in klänningen lite mer i hösten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack för tips, ska spana in Michela! :)

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.