Tailsweep topp

Friday 1 August 2014

another day at the beach


Barnens kommentar i början av sommaren när det såg mig i denna strandtunika var; "men mamma, varför har du en handduk på dig?". Jag gillar att gå runt i handduk, och jag såg att jag inte är ensam om det, utan är i fint sällskap. Ett ljuvligt plagg.




Ännu en dag på stranden blev det idag, men oj så kallt havet har blivit. Vi som kunde ta kvällsdopp i öppet hav, kan knappt vada tio meter ut från den långgrunda stranden utan att få kramp i benen. Och visst känns det ändå härligt att augusti är här!? Jag börjar tänka framåt och på förändringar som jag verkligen ser fram emot, både här på bloggen och i mitt så kallade verkliga liv. Mer om det senare.
Nu ska jag njuta maximalt av en kväll med alla fönster och dörrar vidöppna på vårt ställe vid havet och sedemera somna till havets sus.



1 comment:

  1. Ser ut som en härlig tunika tycker jag! Härlig sommarbild!
    Spännande att se vad det blir för förändringar här framöver. Denna tiden efter semestern funderar jag alltid mycket på framtiden ;) så mycket jag vill men vi får väl se vad som händer... Kram Suss

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.