Tailsweep topp

Tuesday 26 July 2011

bas





Vi har ett par mellandagar i stan, och jag passade på att ta en sväng på rean. Hittade lite baskläder ur sommarkollektionen som passar minst lika bra på hösten. Två koftor från Malene Birger (och ser ni min nya Day kudde Hippie med snäckor och speglar, också köpt på rea!).

En liten rolig hajtand för att liva upp de neutrala kläderna (också Malene Birger, och i bakgrunden skymtar fjärilstavla från Posh Living).


Ett par svarta ballerinaskor från Filippa K känns helt rätt tidigt på hösten. Allt på halva priset!

3 comments:

  1. Vackra bilder och fina fynd. Klassiker är perfekt att köpa på rea.

    ReplyDelete
  2. Wow vilken lyckad shoppingrunda!!!!! Underbara saker Kram J

    ReplyDelete
  3. Det är alltid extra kul om man kan fynda något på REAn. Jag får nog ta mig en extra tur på stan tror jag ;-)

    Jättefina saker du hittade!

    Loves from Blackbird

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.