Tailsweep topp

Saturday 16 July 2011

marockanskt bord

pic. Lönngren/Widell
Jag älskar mitt marockanska bord som jag har på balkongen. En annan som också verkar gilla marockanska bord är Bengan, pappa till Amelia Lönngren Widell med snygga bloggen A Beautiful Living. Han har flera olika modeller i sin fantastiska lada. Det fina med dessa bord är de passar lika bra inomhus som utomhus.


Mitt bord på balkongen tidigt i våras. Det såg lite kalt ut då, numera hänger murgrönan långt ner på bordet. I vinter ska bordet få flytta in i gästrummet. (Blev lite tjatigt med en Buddah till här nu, men det får bli så.. :)


2 comments:

  1. Har du ett snyggt Buddha huvud ockås?
    Nu blir jag grön av avund,hihhi1

    Var hittar du dessa snygga Buddha figurerna?
    Vill så gäran också ha en.

    kram CC

    ReplyDelete
  2. Nä inte blir det tjatigt med Buddas heller;) har ju själv flera stycken.....Fint bord oxå. Kram Johanna

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.