Tailsweep topp

Friday 8 July 2011

NYC loft

Älskar allt i det här loftet i New York City. De har verkligen lyckats med en ren och enkel känsla, utan att det blir stelt här. Jag skulle vilja ha två tavlor så där på väggen, med olika färger men ändå så kompatibla. De mörka golven mot de ljusa möblerna, blommorna i den vackra vasen, skinnsandalerna som ger värme till rummet. Kolla in de maffiga vitmålade dörrarna i bakgrunden. Och snäckskalslampan.. I love!

Rummet ur en annan vinkel, som visar de långa vackra fönstren. Här är ju snäcklampan igen. Jag berättade ju häromdagen att jag hängt upp vår nya taklampa, och det är en snäckskalslampa kan jag berätta. För tillfället är jag helt besatt av sådana..

Fina tavlor ovanför sängen. Visst är det svårt att bestämma vad man ska ha ovanför sängen? Det här känns spännande utan att vara för rörigt (jag gillar inte när det händer för mycket ovanför huvudet i sängen.. :) och träramarna tillför värme.

pic: via Plush Palate

Älskar dessa golv!

4 comments:

  1. Golven är underbara, hade sådana själv i förra lägenheten som jag saknar jättemycket....Kram johanna

    ReplyDelete
  2. Underbara pics, tänkte också precis på golven, fantastiska,
    måste in och titta vad det är för träslag:)

    TACK

    ReplyDelete
  3. The cat is super cute, and I LOVE the candle sticks!!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.