Tailsweep topp

Tuesday 19 July 2011

ett brunt kök

Jag är rätt tråkig när det gäller kök, då jag föredrar dem vita, och nästan aldrig tycker ett kök i en annan färg är snyggt. Så fick jag syn på det här bruna köket, och det är så fint att jag får lust att slänga ut mitt vita kök!

Det är danska Københavns Møbelsnedkeri som står bakom köket. Schysst med en kombination av ett gediget hantverk och en estetisk fullträff.

Snygg styling med vackra detaljer (äälskar glasburkarna på skåpet på första bilden). Jag rekommenderar verkligen ett besök på deras hemsida om du är ute efter köksinspiration, då det finns mer snygga bilder där!

pics: Line Thit Klein

5 comments:

  1. Vilken hemsida, så mycket fint!!! Glasburkarna är ju såå snygga. kram Johanna

    ReplyDelete
  2. På den översta inspirations bilden, så kan du se den finaste glasflaska från min favorit Rabens Atelier i Köpenhamn. Jag såg den när jag var över där för ca 2 månader sedan. Jag kunde inte bestämma mig då om jag ville ha den eller ej. Men när jag väl komm hem så ångrade jag mig och ringde till Rabens för att beställa hem en till mig. Och då var dom slut:( Hon trode inte att dom kommer igen.

    Såååå nu vill jag verkligen ha den. Titta vad snygg den är,hihi.

    Skön inspiration!
    kram CC

    ReplyDelete
  3. Trist med glasflaskan, men ska planera in ett besök på Rabens Atelier nästa gång jag hälsar på svärföräldrarna i Köpenhamn. Tack för det tipset!
    Ulrika

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.