Tailsweep topp

Monday 11 June 2012

rustic


Ni vet ju att jag vill måla vår stuga svart och ikväll visar jag just ett svart danskt timmerhus. Familjen som äger det bor till vardags i New York, och huset byggdes helt enligt deras önskningar 2007.

pics: Wotkjær & Kattrup

Tiden går så fort den här årstiden, och jag missade faktiskt bloggens 1-årsdag, den 25 maj. Ett helt år. Jag måste säga att jag beundrar er som bloggar år efter år. Ibland är det så lätt att svänga ihop ett inlägg, och andra gånger när inspirationen tryter, väldigt segt. Men eftersom ni är så många som tittar in här varje dag så kör jag på, och hoppas att ni fortsätter läsa. Lämna gärna en kommentar och berätta vad ni vill se mer eller mindre av här på seventeendoors!

10 comments:

  1. I love the wood and white!

    Love from your last follower Lisanne lisannevandeklift.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Grattis på Blog födelsedagen! Jag älskar din underbara inspiration! det är verkligen ett fint hus, jag älskar trä. ha en trevlig kväll

    ReplyDelete
  3. Här pratar vi träääää!! Och bulliga former!
    Grattis i efterskott på 1-årsdagen!!!!!! Kram!!

    ReplyDelete
  4. Have always been a fan of the black Summer homes, so Scandinavian!
    PS. Just discovered that you were not on my blogroll.... hmmmmm? SO now you are :)

    ReplyDelete
  5. Congrats till året! Jag gillar det jag ser hos dig. Jag tycker att du har en egen nisch och är bra att snoka reda på fina hem. Jag gillar även att se bilder från ert fina hem och att följa äventyret med sommarhuset. Kort sagt - fortsätt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack!!Ja, det är det som är tanken bakom bloggen, en mix av inspiration och lite smått och gott ur mitt eget liv. Kul att höra att det har gått fram.
      kram

      Delete
  6. *hurra for bloggen*
    grattis med 1-års dagen!!!

    oh, så fine bilder,
    -svart eksteriør er sååå fint!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack snälla!! Jag tror du Cherry Blossom var en av de första bloggarna som länkade till mig, och det betydde jättemycket för mig!!
      Kram

      Delete
  7. Grattis till 1-års dagen! Jag har bloggat sen 2006 och det jag lärt mig är att man får ta pauser för att hitta tillbaka när det inte finns nån lust. För lusten tar slut då och då, men om man har passionen (som de flesta av oss har) så hittar man alltid tillbaka! Skålar för ytterligare ett år till nu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack, får se om det blir någon paus i sommar. Då har man i och för sig mer tid till att blogga.. :)
      som sagt, imponerade att hålla på så många år som du gjort!

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.