Tailsweep topp

Friday 1 June 2012

the blue collection



Idag åkte jag och min lilla tjej, trots vår halvkrassliga status, ut till Ikea för att spana in deras kollektion Blå som hade premiär idag. Jag hade siktat in mig på Broaryd lampskärm, på bilden här, men slog till på båda de små borden Burgsvik och Backamo till terrasssen på landet också. Hoppas att något av dem ska passa. Lite annat smått och gott blev det i vanlig ordning, och allt ligger just nu i en salig röra i bilen eftersom det inte var läge att packa ur när vi kom tillbaks till stan. Här i Stockholm bjuds det nämligen i dag på iskallt spöregn, så nu ska vi hänga inomhus resten av dagen. Hoppas ni har lite bättre väder där ni är och får en fin fredag!

3 comments:

  1. Jag ska dit en sväng innan jag kör hem idag.
    I Malmö blåser det och regnar med. Hade vantar i morse. 1:e juni!
    Krya på er och ha en fin helg!

    ReplyDelete
  2. Åh, var Burgsvik fina med andra ord?! Får ta mig en titt om regnet fortsätter i helgen :)

    ReplyDelete
  3. Burgvikborden ser jättefina ut! Nu blev jag också sugen att bege mig till IKEA för lite inköp!

    Trevlig helg!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.