Tailsweep topp

Friday 13 January 2012

minimalist retreat

Så var fredagen och min lediga dag äntligen här, och naturligtvis har jag en febrig liten tjej sovandes bredvid mig i soffan här hemma idag..
Jag skulle ju ha förberett ett litet kalas för 15 stycken 3-åringar på söndag, men jag får ägna dagen åt att skriva inköpslistor istället. Och njuter dessutom av holländska arkitekten Felix Claus rena och luftiga hus vid vattnet i Amsterdam.

pics: Hotze Eisma/Taverne Agency via Elle Decor


Ha en fin fredag!


Finally Friday and my day off, but instead of preparing a b-day party for 15 little three year olds, I am stuck at home with my younger daughter who has a temperature..
Oh well, I guess I have to make long "to do lists" instead. And I am also enjoying this pure and beautiful house of Dutch architect Felix Claus in Amsterdam. Have a nice Friday!






2 comments:

  1. Verkligen fint!!!
    Har varit mycket i Holland och de har verkligen fantastisk smak när det gäller inredning.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.