Tailsweep topp

Monday 11 July 2011

a 1940s beach house

Den här underbara rutiga och randiga hallen tillhör en beach bungalow från 40-talet i South Carolina. Strandvillan har nu varsamt renoverats för att behålla den gamla charmen.
  Vi beslutade oss för att tacka nej till långtidshyra av sommarhuset vi tittade på häromdagen. Vi fortsätter som vanligt, lite Skåne, lite Gotland, lite Norrland och en liten medelhavstripp. Och fortsätter att drömma om ett eget sommarhus.

pics: AD
Här kan jag tänka mig att ligga och läsa en bok eller två..

4 comments:

  1. Vilken charmig beach bungalow, åhh jag drömmer oxå om ett eget sommarhus.....Kram på dig/ Johanna

    ReplyDelete
  2. När jag läser din blogg så kan jag bli så trött på min egen. Di sprudlar av snygga inspobilder och samlade reportage..men men.
    Helt otroligt, jag har kikat på exakt den lampan du fyndat på M, länge i min lokala butik. Den kostar fortfarande lika mycket, hon rear aldrig trålmånsen. Gillar din blogg, lägger den på listan..ok?

    Kram o må så gott!

    ReplyDelete
  3. Fullt av slarviga stavfel märkte jag nu..

    kramen!

    ReplyDelete
  4. Upptäckte din blogg efter att du varit inne på sonens "tankegångar" Vilken härlig blogg du har...vilka otroligt vackar bilder...kommer att kika in här tätt som oftast!!! Ha det gott!!!!!!/EvaMarie

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.