Tailsweep topp

Saturday 30 July 2011

huset vid havet

Exteriören tilltalar mig faktiskt mest på det här huset vid havet i Danmark.

Vilken härlig entré!
Även om det finns en hel del från önskelistan invändigt också, min favvo PK22 borta vid fönstret t.ex. och en PK33 har jag faktiskt införskaffat nyligen. Vi har dock problem med den, eftersom barnen sliter bort dynan hela tiden. Förhoppningsvis är det bara nyhetens behag..
Annars är det här lite för vitt för min smak..
En AJ lampa på hög fot köpte vi faktiskt en gång, men den såg så konstig ut hemma hos oss så den åkte tillbaks till affären. Kanske för att vi har så lutande golv, jag vet inte.. men det såg knäppt ut. Men jag drömmer ändå fortfarande om en, kanske en vägggfast istället :)
Oj, vad vackert!
pic: Jacob Termansen via Bo Bedre
Ett väldigt danskt  kök, i princip utan överskåp och med massor av Bestlite (me love), precis som det ska vara!

1 comment:

  1. Mycket fint fanns det där. Men jag håller med - lite för mycket vitt och lite för avskalat för min smak. Det ska synas att man bor där:)

    Hälsningar
    Sophie

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.