Tailsweep topp

Wednesday 27 July 2011

slingan igen..

För ett tag sen köpte jag ljusslingan från Granit som jag tänkte skulle passa bra i burspråket i köket hos oss. Jag och mannen gjorde ett halvhjärtat försök att hänga upp den, men det hela slutade med att vi trasslade in oss i den och blev lite småsura på varandra, då vi inte kunde hålla upp den och titta hur det blev samtidigt. Så tillbaks i kartongen med den. När jag såg bilderna som Weronica med En mammas dag hade tagit på Gotland på slingan blev jag förtjust i den igen.

pics: via Kwitter
Efter att jag nu såg de här bilderna, har jag bestämt mig för att göra ett nytt försök med den där slingan i burspråket när jag kommer hem till stan..

1 comment:

  1. jag gillar verkligen den där slingan, har varit på väg att köpa den flera gånger, vill ha den på vår balkong....Kram J

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.