Tailsweep topp

Sunday 13 November 2011

näver


Idag firar vi far i huset med en kopp kaffe och vetebulle, ett tänt ljus och snälla barn. 
Inga presenter alltså. Däremot inhandlades ett par av de här fina armbanden till mor igår! :)
 


 När jag var på Ikea i fredags laddade jag upp med massor av vita hyacinter och igår hittade jag de perfekta krukorna till dem på Granit. Förra året körde vi lärkträdsgrenar som tema i juldekorationerna, med i år kanske det blir inslag av näver.
Nu när barnen använder överdragskläder på förskolan gillar vi mjukt och fint under för sovstunden mitt på dagen. De här vintriga byxorna köpte vi på h&m på stan igår (hittar dem inte i webshopen). Passar bra till en rosa mjuk tröja och raggisar. 


pics: seventeendoors


Hoppas ni alla får en fin söndag!!




1 comment:

  1. Mmmm, riktigt snyggt! Helt i stil med vad jag tänkte när jag stod och klämde på de där näverkrukorna på Granit igår. Får nog bli en sväng dit i veckan för jag kan liksom inte sluta tänka på dem...Dina fina bilder här gjorde ju även beslutet enklare.

    Känner även ett instinktivt sug efter att besöka det stora varuhuset! Hyacinter smygköpte jag faktiskt två av igår på Daglivs men gissar att de är rejält mycket billigare på IKEA. :)

    Tack för all fin inspiration du delar med dig av!!

    Ha en fin söndag du med!
    Kram Maria

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.