Tailsweep topp

Friday 24 January 2014

inspired by susanna


Kommer ni ihåg att jag visade er den här vasen som julklappstips precis före jul? Tyvärr tog den slut i Hemtex webshop då, vilket var lite snopet. Idag när jag såg den igen på instagram hemma hos Susanna kände jag att jag måste visa er den igen, denna gång i en vacker miljö. Visst är den ett kap för tvåhundra spänn!?

 
Det rosa kuddfodralet i Susannas soffa är ännu ett budgettips. Även jag har klickat hem det härifrån. Soffbordet på bilden hade jag inte heller tackat nej till (och notera golvet!).  

pics: 1, 2, 3, 4

Ja, nu är det ju inte bara Susannas budgetfynd som inspirerar mig idag, utan jag är väldigt avundsjuk på hennes Occasional table som stått på min önskelista i åratal.
 
Med den lilla dosen tips och inspiration önskar jag er en trevlig fredagskväll!
 
 

 

3 comments:

  1. Jag gillar oxå marmorbordet! Du vet möjligen inte var det kommer ifrån?

    Trevlig helg Åsa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tyvärr Åsa, någon bloggläsare som vet, kanske?

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.