Tailsweep topp

Wednesday 15 January 2014

it's a trend!


Har ni lagt märke till att hantlarna blivit heta som "props" hos stylisterna på senare tid!?


Stylisten/Fotografen Amelia Widell kör hårt med kettle balls..


Den allra sötaste hanteln har nog ändå stylisten Elin Kickén. Rosa vintage.. Mmm...

pics: 1. Fantastic Frank, 2. A Beautiful Living, 3. Elin Kickén, 4.@instagram

När jag kom ut från en vägloppis med en rostig hantel för ett tag sedan, måste jag säga att maken såg väldigt undrande ut.. "Props, vettu", svarade jag. Tyvärr är den kvar på landet så jag kunde inte bjuda på mer än den här hastigt tagna instagrambilden av den. Jag får väl smyga in den lite snyggt på en bättre bild vid ett annat tillfälle. :)
     På tal om trender, så startar ju Formex idag. Tyvärr missade jag pressfrukosten här på morgonen, men jag tänkte strax ta och pysa ut till mässan en sväng. Jag är ingen trendslav och det kommer nog ingen trendrapport härifrån, istället tänkte jag fokusera på fina saker. Så häng med på instagram!

4 comments:

Note: only a member of this blog may post a comment.