Tailsweep topp

Friday 17 February 2012

glass




Glas i inredningen är temat just nu hos Fabriken. Jag hakar på och visar min favorit, Ingegerd Råmans Vatten för natten på mitt nattduksbord.


Passa på att gå in i Fabriken och inspireras av alla fina bidrag.

pics: seventeendoors

Ledig fredag, och inga sjuka barn i sikte.. Nu ska jag strax ut på en trevlig lunch och sedan blir det en runda i inredningsbutikerna på stan. Lovely! 


Enjoy your Friday!!

A favourite on my bed side table, Swedish glasswork designer Ingegerd Råman's Vatten för natten, which means water for the night. It you like glass in any form, you should check out Fabriken for more inspiration.

12 comments:

  1. fantastiska bilder duktiga du! jag vill följa med på en runda bland inredningsbutikerna! jag saknar lite detaljer här uppe på vinden. happy weekend till dig! mini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack detsamma! Blev såå sugen på rosa liljor efter jag tittat in hos dig. Får bli en sväng till torget..

      Delete
  2. aa..låter fantastiskt! Vilka fina bilder! Härligt!
    Hanna

    ReplyDelete
  3. älskar mrs råman. hon är min alla tiders glasfavorit.
    ha det supernajs idag på din inredningsrunda ;)
    trevlig helg.
    ulrika

    ReplyDelete
  4. Härliga bilder, ha kul! :-)

    ReplyDelete
  5. what a lovely glass!
    so different x kat

    ReplyDelete
  6. Fina bilder! Jag har också den karaffen, fast på kontoret. Galet. Att ha den där. Borde ta hem den nu när jag ser din vid nattduksbordet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Men härligt att ha den på skrivbordet också!

      Delete
  7. Tack för alla fina kommentarer här, jag blir så glad!
    Hoppas ni alla njuter av helgen,
    kram Ulrika

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.