Tailsweep topp

Thursday 9 February 2012

nice mix


Jag såg det här hemmet på Østerbro, Köpenhamn, som tillhör Christina Halskov, den ena halvan av designteamet Halskov&Dalsgaard Design, när jag läste Berlingske i söndags, och jag älskar det! Det här är en stil som jag tycker att man inte tröttnar på i första taget och jag gillar hur hon kombinerat möbler, tavlor, inredningsdetaljer och mattor i sitt hem. Jag önskar bara att det hade varit fler bilder i reportaget :) Läs hela artikeln här, intressant! 

I just love the home of Danish Christina Halskov, one half of the design team Halskov&Dalsgaard Design. Read the full article here.



2 comments:

  1. Verkligen ett fint och inspirerande hem! Jag gillar också stilen!

    ReplyDelete
  2. Åh vilket fint hem, älskar mattan, fåtöljen, soffbordet, köksstolarna, ja allt;). Gillar din blogg super mycket, alltid så inspirerande att titta in här!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.