Tailsweep topp

Tuesday 7 February 2012

pastels


Härligt dova pasteller i det här sovrummet som jag älskar! Jag har ju själv mest vitt och pasteller i sovrummet, då jag vill ha en sval känsla där jag sover. Fint med lampan Liv som hänger ned vid ena sidan av sängen. Vår egen hänger bra där den är också, uppe i taket alltså, då jag tycker om mötet mellan tyllen, den svarta sladden och stuckaturen i takrosetten.Trasmattor i de här tonerna samlar jag också på..

pics: Sköna hem (spotted via A Beautiful Living)

Jag såg de här bilderna först hos A Beautiful Living, och om ni gillar bilderna kan jag tipsa om ett underbart reportage, Sagolika sängplatser, i senaste Mama (3/2012) av just Amelia & Andreas Lönngren Widell.


Have a nice Tuesday!




8 comments:

  1. Så snyggt! Ha en fin dag. Kram Elina

    ReplyDelete
  2. Fantastisk flott alt!
    Virkelig inspirerende bilder...
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  3. Ojojoj, jag blev helt kär i det här bilderna. Himmelskt vackert!

    ReplyDelete
  4. Håller med! Har också bloggat och njutit av dessa vackra bilder!
    Kram

    ReplyDelete
  5. dette var sååhhh fint :) takk for deilig inspirasjon.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.