Tailsweep topp

Sunday 5 February 2012

tine k home, part one


Nu ska jag ta och njuta av mina sista timmar här i Mölle innan vi vänder upp mot huvudstaden igen. Så bilderna från Tine K:s event får vänta lite till. Men här kommer en indikation av känslan i kollektionen.

pics: seventeendoors


Behållningen av dagen var annars mest att få träffa trevliga Tine Keldsen, och hennes medarbetare. Som relativt ny i bloggvärlden var det också otroligt kul att träffa inspirerande Anna Malin från Helt Enkelt, en blogg som jag följt länge. Hos Anna Malin hittar ni redan en liten sneak peek och jag kan tänka mig att det bjuds på fler fina bilder under dagen.

Mölle bjuder inte alls på högtryck idag, utan dimma och snöfall. Så vi får vara riktigt tacksamma över gårdagens underbara väder! Hoppas ni njuter av er söndag!


Now we will enjoy our last hours before heading up to Stockholm again. So the pics from Tine K's event have to wait a little longer.. But for a sneak peek you can check out Helt Enkelt, and there might be more pics later during the day.. Enjoy your Sunday!





7 comments:

  1. Spännande! Vad fint med alla små växter!

    ReplyDelete
  2. Superfina bilder! Ser fram emot resten :D

    ReplyDelete
  3. Kul att jag hittade hit, det var via Helt enkelt. Så mycket fint du visar, jag kommer garanterat tillbaks hit!

    ReplyDelete
  4. Hej-svejs! Vad kul att hitta hit - från Anna-Malin. Jag var också på eventet men det kändes som att det var mest in och ut igen. Har alltid en massa på min agenda och idag var det att köra dottern till kalas i rättan tid. Inte så mycket tid att språka med andra ord...

    Ha det bra!

    Jenny

    ReplyDelete
  5. I love how simple those flower arrangements are, and they look absolutely incredible.

    ReplyDelete
  6. Høres ut som det var en fantastisk dag, jeg var innom Magasin 36 på fredagen og kikket hurtig inn i showrommet! Hvilken fiin blogg du har, veldig inspirerende! Ha en fin kveld! Klem Birgitte

    ReplyDelete
    Replies
    1. TACK till er alla för alla fina kommentarer här. Jag blir så glad när ni lämnar ett spår här, så jag kan titta in till er! :)

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.