Tailsweep topp

Monday 14 May 2012

favorit i repris


Malmö-våningen som tog bloggvärlden med storm i början av året ligger nu ute till försäljning hos Bolaget, och bilder från den sprids än en gång över världen. Och än en gång häpnar jag över hur perfekt inredd den är, jag vill ju ha allt!! 

 

Jag visar några bilder från köket som inte var med förra gången jag visade våningen. Så fint med spegeln på köksbänken. 


Men för ett härligt frossande i vackra detaljer och fler bilder kan ni titta in hos mäklaren här.

pics: via  bolaget



5 comments:

  1. Så snygg..., men lite väl stor, kostar en del också...För mitt behov kanske en gång...Hur är det att bo i lägenhet????Har lite tankar att röra på sig men då vill jag ha en gammal lägenhet tror jag....Bor i ett gammalt hus nu...

    Kram Helena.

    ReplyDelete
  2. hej hej.

    då var det dags att flytta
    till malmö då! ;)

    sjukt fint.

    hoppas allt är bra med dig.

    kram
    anna-malin

    ReplyDelete
  3. Utrolig fint! Dette stedet blir man ikke lei av!
    klem Hege

    ReplyDelete
  4. Gud den där lägenheten är bara SÅ vacker, har sparat alla bilder sen tidigare från Recidence, älskar verkligen fönstrena, nischerna och all härlig inredning, MUMS!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.