Tailsweep topp

Saturday 14 January 2012

b-day preparations


Här står födelsedagsförberedelser på agendan för hela dagen. Som vanligt kikar jag in hos Julias vita drömmar, där det alltid finns ljuvlig inspiration. Den här gången köper jag hennes färgblandade tema från 6-års kalaset rakt av. Vi har nämligen hyrt en parklek här i stan (tror inte jag vill släppa loss 15 stycken 3-åringar här hemma..) som kanske inte är den vackraste av lokaler, men färgglatt kan aldrig bli fel. :)

pics: borrowed from Julias vita drömmar
Jag kunde inte låta bli att visa den här bilden från ett sommarkalas också, då den är helt ljuvlig. Så somrig och jag älskar duken med tyllkanter. Ett presenttips från Julias vita drömmar är också de här supergosiga tossorna om ni ska uppvakta en liten nyfödd.

Today we will prepare a little birthday party all day, and for the best inspiration I always look into Julias vita drömmar.

3 comments:

  1. Inspirerande blogg, även om jag är lite "vilja men inte kunna" så älskar jag att se på dem som kan. :)
    Inte alls fel att låna pics från Julia, hon har verkligen koll på det där med stämningsfyllda kalasdukningar. (Och en del annat också:)) Ha en bra dag!
    Kram. Karin

    ReplyDelete
  2. wow vad din blogg är inspirerande! Vilka bilder ♥

    Ha en fin helg!
    kram CC

    ReplyDelete
  3. Vilket fint barnkalas! Hoppas det blev lyckat för er! Kram Elina

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.